27 September 2012

Fred'sLife : The Graduation Day

Heylo!!
Setelah 3 tahun bertungkus lumus dengan program undergraduate ni, alhamdulillah, akhirnya tamat juga pengajian aku. Kalau ada yag ikut blog aku ni dari awal, mesti tahu cerita macam mana aku boleh masuk USM dan cerita-cerita di USM - Universiti Sains Malaysia, Kampus Induk, Pusat Pengajian Perumahan, Bangunan & Perancangan - Studio Pengurusan Binaan =)


Tanggal 21 September merupakan tarikh keramat aku menerima Ijazah Perumahan, Bangunan & Perancangan (Pengurusan Binaan) (Kepujian)


Segak bergaya aku nak turun pentas ... 


Akhirnya, tamat sudah episod undegraduate aku, sekarang ni aku dah sambung belajar lagi ke peringkat postgraduate master dalam bidang yang sama. Msc Project Management. Wish me all the best

No comments :

Post a Comment