22 May 2011

Apa yang Hampa Cari dan Hampa ni Mai dari Mana yang dok ghelin mai tengok faizfuad.blogspot ni?

Kalau menurut kepada penonton yang disenaraikan oleh sistem blogger ni, sudah semestinya si pe-review datang dari Malaysia dan diikuti dari beberapa negara lagi. Kalau negara macam United States, Germany, United Kingdom, Indonesia, Egypt dan Japan aku tahu dah sapa dia yang dok review tu. TERIMA KASIH TEMAN-TEMAN YANG BERADA DIPERANTAUAN DAN SUDI MENJENGAH KE BLOG AKU!



Top 5 Blogpost Everh!

Sepanjang kewujudan blog kedua aku ni (setelah blog pertama dikatup atas dasar penukaran dasar), dan setelah faizfuad.blogspot.com diberi nafas baru dengan beberapa penekanan topik dalam blog aku ni, alhamdulillah, aku dapat melihat sememangnya column khas yang aku wujudkan dalam blog aku ni betul-betul mampu menarik perhatian dengan wujudnya beberapa siri pelancaran mempromosikan blog melalui facebook, ping dll.


Top 10 Blogpost Everh!

Dalam masa 3 tahun penubuhan faizfuad.blogspot.com, column FoodHunters benar-benar menjadi pilihan ramai, sungguhpun followers aku tak ramai, tapi aku tahu yang ramai yang tak jadi followers aku pun tapi masih mengikuti update blog aku! (kenyataan~)

Keyword pelik untuk capai ke blog aku ... errr???
Apa-apa pun, terima kasih kepada semua yang setia mengikuti blog aku dan aku akan insyallah dari masa ke semasa akan memburu restoran-restoran menarik dan yang mampu buat semua pembaca blog aku. Terima kasih~!

1 comment :

  1. Cuba buat colum pasai Jehan,confirm sambutan lebih hangat.

    Shah(bukan nama sebenar)

    ReplyDelete