24 August 2011

Fred'sLife : Saya ada ramaaaiii kawan tapi saya tak dak kawan

Mesti macam pelik kan dengan entry post aku kali ni,
tapi aku nak cakap la yang benda ni memang realiti lah yang aku rasa.
Ni bukan entry sentap sesentap lagi menyentapkan tapi aku ni sebenarnya
nak bagitau dekat kawan-kawan aku semua ni yang aku ni memang jenis macam ni.
maklumlah Faiz Fuad bukan jenis peramah orangnya.

Terlalu ramai kawan atau aku yang tak pandai sangat nak berkawan dengan orang, itu aku pun tatau.
Mungkin somebody kena buat bagi aku realise yang mana satu aku nih. =)
Tapi yang aku tau, aku suka bila kawan-kawan fill my empty space.





In term of lepak di hujung minggu, like seriously, aku jenis Home Person dihujung minggu and spend most of my time with family. Lepak dengan kawan-kawan rasa lain, lepak dengan family pun rasa lain. Tapi aku just nak bagitau yang aku nih jenis suka duduk rumah (lah jugak!). Bukan aku tak kaki keluar berjalan, tapi aku rasa cara aku melepak tu agak balance la, kalau ada kawan-kawan yang buat program menarik mesti aku join punyalah!




Kenapa aku bok keluar statemen yang aku rasa aku tak dak kawan?
Sebab aku rasa aku ada ramai kawan yang ada clique dia sendiri. Kalau dekat hometown aku ja, ada budak Nino, budak Alpha, member lepak time sekolah menengah, lepas tu baru2 ni, tercipta pula geng sekolah rendah.Each group ni semuanya mutually exclusive, so percentage untuk aku lepak dengan the same person tu kurang la. Bukan tak ada langsung ada, aku rasa 2 orang kot kalau dekat kulim tu, si Epol dengan si Aween.




Kalau dekat Penang pulak,aku geng USM yang terpecah2 kepada geng Dido, geng HBP, dengan geng ConvEx. Kes yang sama pun berlaku kat sini jugak.




Disebabkan aku rasa macam aku ada ramai gak la kenalan lepas tu terlalu ramai group2 ni, aku rasa tak sempat nak layan semua. Jadi mana yang datang aku layan, mana yang tak datang,aku nak layan macam mana. Hehehe.




Bukan nak cakap kata aku ni ramai member dan aku ni bangga sebab ramai member, tapi aku just nak cakap kat kawan-kawan aku yang aku minta maaf sangat-sangat kalau ada yang rasa mcm aku nih tak berapa nak layan lepak dengan hampa disebabkan kesibukan aku sama wea! =) apa-apa pun bagi aku, kawan-kawan aku sama kepentingan dia macam family, kena ada dalam hidup ni.

No comments :

Post a Comment