12 January 2012

FoodHunters : Nasi Lemak Tokong Ular, Pulau Pinang

Dah lama aku tak masukkan review makanan disebabkan kesibukan yang datang berganda-ganda tanpa henti. Mula-mulanya sibuk dengan nak baca buku untuk final semester exam, lepas tu diikuti pula dengan Latihan Amali Wajib / Latihan Industri / Practical Training dan akhirnya ada jugak sedikit kelapangan untuk aku tulis review ni.

Bagi peminat dan penggemar nasi lemak, anda kini tak perlu lagi tunggu pagi-pagi untuk menikmati hidangan nasi lemak bahkan sekarang ni ada juga beberapa restoran yang menyajikan menu nasi lemak sebagai menu utama.

Restoran ni merupakan cadangan seorang sahabat rapat si Encik Sharil Anuar dan tanpa berlengah aku pun ikut la dia ni pergi pekena nasi lemak yang dikatakan sedap ni. Banyak kali jugak aku pergi makan kat sini dan ada masa sedap ada masa kurang sedap tapi selalunya sedap, jarang-jarang tak sedap. Kononnya, restoran ini merupakan restoran milik salah seorang pelajar USM Pusat Pengajian Seni, sejauh mana kebenarannya, aku pun tak pasti sebab hanya sekadar cerita tapi kalau betul, alhamdulillah.


Terdapat beberapa menu nasi lemak yang disediakan di restoran ni, ada nasi lemak biasa dan nasi lemak ayam,

No comments :

Post a Comment