12 January 2012

Fred'sLife : 2012 Wishlist!!

Tahun 2011 melabuhkan tirainya =)
Banyak cerita kehidupan dah terukir sepanjang tahun 2011
& bagi aku, cerita paling bermakna sepanjang tahun 2011 adalah cerita sepanjang Latihan Industri yang aku buat...

Baru-baru ni,ada keluar satu trend dalam Facebook berkenaan Wishlist 2012, memang banyak gambar-gambar dia,tp banyak yang menjurus kepada perempuan,mungkin post tu dibuat oleh perempuan kot. Tapi macam mana pun aku ada jumpak beberapa gambar untuk dijadikan Wishlist 2012 aku and memang sangatlah bersesuaian dengan kehendak dan spesifikasi aku =)


ok..aku mengaku bahawa aku seorang pencinta gadget..tapi dalam masa-masa tertentu,memang tak dak masa and tak dak bajet pun nak beli semua gadget yang diidam-idamkan... iPhone 4s baru sahaja sampai Malaysia November lepas and dengar cerita Jun ni, iPhone 5 bakal dilancarkan pula,so agak-agak bulan 10 11 juga la nak sampai Malaysia, maka dengan itu, aku dah dapatkan untuk aku sendiri iPhone 4S =)

 sitcom ni merupakan salah satu sitcom yang paling best pernah aku tengok and dekat usm,among all of us memang HIMYM ni menjadi satu fenomena dan ikutan. yang paling best INTERVENTION session! entah bila la season dia nak tamat..dah tak larat nak ikot dah sebenarnya! tapi bila tengok balik dari season 1 rasa best balik!
 rollercoaster merupakan 1 1 nya game mencabar yang aku belum naik lagi dekat Genting Highland. permainan lain dekat Genting Highland semua aku dah cuba. Kenapa aku tak sempat nak main? sebab setiap kali aku pergi, asyik nak hujan/berkabus so diorang tak kasi naik ! while, games dekat pesta pulau pinang pun sama, smuanya aku dah khatamkan~
 dah 3tahun dekat usm,aku rasa memang aku kurang sikit bagi perhatian kat family, so aku rasa lepas ni aku nak pergi vacation puas-puas dengan family aku!
 wow! bungee jumping, sebelum ni aku tak pernah terfikir nak buat,tapi lepas tengok youtube, ada sorang tu dia main benda ni,aku rasa teruja sangat and it does menarik perhatian aku!
 pass final exam on June/2012 dan gradutes around August/September 2012! 
itu aim yang sebenar-benarnya!
 iyer! aku teringin sangat nak pergi Australia! Taiwan dan insyallah ke Mekah~

sekarang ni aku cuma drive Perodua Kancil kesayangan aku, tapi lepas ni insyallah aku akan tukar kereta baru, sekarang ni aku tengah aim nak dapatkan kereta apa dulu...

No comments :

Post a Comment