14 August 2012

Fred'sLife : The End of Undergraduate Program

Salammm...!!!
Alhamdulillah, sebenarnya, aku dah habis dah pun the very final exam for my undergraduate program - Bsc. (Hons.) Housing, Building & Planning (Construction Management) for almost 2 months. Kertas peperiksaan terakhir aku jatuh pada 16 Jun 2012 dan final result pun dah keluar. Keputusan peperiksaan? Amat amat amatlah memberangsangkan! 


Kalau dulu aku pernah tulis entry betapa aku tak nak masuk USM, dan sampai sekarang sedar tak sedar aku dah pun menamatkan program yang aku amik secara tidak sengaja ni. Kemudian, aku ada juga bercadang nak sambung postgraduate pula, Msc. Project Management. Dan sebenarnya aku masih lagi dalam dilemma, sama ada nak sambung ataupun tidak. Application dah approved and accepted oleh pihak pihak pusat pengajian dan juga institusi pengajian siswazah, tapi hati ni rasa reluctant la pula nak sambung MPM dekat School of Housing, Building & Planning ni, rasa macam nak amik Pendidikan Jarak Jauh dekat Open University Malaysia. Entah la, sampai sekarang ni, tiada keputusan mutakhir yang dibuat.

Registration untuk program postgraduate ni akan bermula pada 9 September 2012, jadi kira macam tunggu lah sampai ke saat-saat akhir barulah nak buat keputusan kot. Seriously, aku dalam dilemma =(

DILEMMA ...!! NAK SAMBUNG MASTER KAT USM / OUM ? NAK SAMBUNG MASTER KE TAK .. ???

No comments :

Post a Comment