23 January 2010

si penikam belakang dan dot dot dot


dunia dunia
dalam dunia ni ada banyak kategori kawan
kalau aku sendiri...aku kategorikan kawan aku sebanyak 5 hingga 6 kategori

ada sorang individu nih pernah memberi pendapat kepada aku bahawa aku ni terlalu rigid dalam kehidupan..banyak sangat rules and regulation dan jugak terlalu fixed dengan prinsip yang aku pegang dalam diri aku sendiri..



dalam diam aku ada gak fikir sejenak
kadang-kadang benda yang aku buat ada betul pada pandangan aku sendiri tp orang lain tengok benda tuh salah dan buat diorang rasa rimas
apa2 pun...selagi aku rasa aku tak rimas..maka benda tuh bertepatan dengan diri aku sendiri lah..
aku tak amik port pun kalau orang nak kata apa2 kat aku berkenaan dengan prinsip yang aku pegang
tapi aku memang tak boleh belah betol kalau orang main cakap belakang...
aku percaya
memang ramai lagi yang rasa diorang tak suka orang yang kutuk diorang belakang-belakang..

No comments :

Post a Comment