30 January 2011

FoodHunters : Chicken Milani Set @ Kapitan

Chicken Milani Set
dalam talam nih, ada kuah dalca, kuah pedas dan kuah pudina

Bagi peminat-peminat Roti Naan, pasti tertanya-tanya di manakah restoran yang paling baik dalam menyediakan roti naan ni. Bukan semua restoran dapat menyediakan roti naan yang lembut, gebu dan sedap! Kelembutan dan kegebuan terletak pada roti tu sendiri, tapi kesedapan terletak pada kuah perasa dan lauk tu sendiri!
Ayam masak milani

Di Restoran Kapitan yang terletak di dalam Pulau Pinang, para penggemar roti naan semestinya akan dapat memperoleh roti naan terbaik yang mampu menaik dan merangsangkan deria rasa para penggemar roti naan. Menu yang dipilih FoodHunters kali ini merupakan pada asasnya merupakan roti naan yang diberi satu citarasa ataupun satu kelainan pada ramuannya.

2 Keping Cheese Naan

Apa yang menarik sangat pada Chicken Milani Set nih? Dalam set ini, si pemakan akan disediakan 2 kepingan roti naan ataupun cheese naan (pilih la cheese naan! memang best), lauk yang diberi nama sebagai ayam milani atau bahasa inggerisnya Chicken Milani, coleslaw, kuah pedas dan kuah pudina.


Kelihatan Coleslaw disebalik Cheese Naan

Hanya RM7 untuk 1 set!

Jangan sekadar tengok dan telan air liur, apa kata serang Restoran Kapitan @  yang terletak betul-betul pada bangunan The Gurney Resort Hotel & Residences , bersebelahan dengan Starbucks Cafe.






10 comments :

  1. hahahahah~ sedap ooo kapitan.... kami org Penang~ dok dekat jaa dgn Kapitan Queensbay... Nyum2...

    ReplyDelete
  2. betoi3
    roti naan kat kapitan terbaik
    tp kalau nasi kandaq francise,
    ns kandaq pelita jugak yang best
    kalau nasi kandaq persendirian
    Nasi Kandaq Rahim & Nasi Kandaq kat area kampung melayu... =)

    ReplyDelete
  3. damn it wey aku lapaq ni!!! x kira nanti bawak aku!!

    ReplyDelete
  4. esok aku balik selama semingu sebab next week aku dah start final. balik mengadap buku ja la tp kalau ada kelapangan aku nk p makan menda ni!! :D

    ReplyDelete
  5. bawak mai sopi, takut dia kebuloq x makan, aku la nih kena sponsor dia makan ...

    ha nnt mai r penang, aku dok ada kat kulim la nih, tgh cuti sem gak, tp esok / lusa aku dah nak balik usm, ada kerja nak kena settle kat sana..

    ReplyDelete
  6. kapitan dkat jusco perda pon ada kan weyh...ak rsa ak p dkat ngn jusco perda tu...best kot...

    ReplyDelete
  7. ada ..tp aku rs kat sini gak the best r wea ...

    ReplyDelete
  8. suka sangat sambal pudina bila makan cheese nan kapitan forever

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu ... tapi since dia renovate dekat Gurney hrtu dah lama xpergi kapitan gurney ...

      Delete