23 February 2011

I Love Marian Rivera Part 1 =)

Bukan memilih, tapi berikut merupakan ciri-ciri yang boleh membuatkan aku tertarik pada sorang-sorang perempuan nih.

1. Flawless English!
Aku cukup tertarik kalau ada girl yang speaking english penuh dengan kepekatan, essence bagai ... tak payah tengok muka, kalau dari jauh aku dah dengar girl yang speaking London ka American ka sedap gila mesti aku cari sapakah pemilik tubuh yang mengeluarkan perkataan2 english yang sugguh sedap tu! & yes, aku memang akan tertarik gila untuk having a conversation with that girl sebab semata-mata nak dengar dia cakap ong putih ... =))

2. Kulitnya Cerah!
Aku tak cakap yang aku tak suka kulit gelap even ex aku pernah ada yang kulit hitam manis. Tapi aku tertarik kalau dia berkulit cerah tapi kalau kulit cerah pun, permukaan kulit haruslah sama level dan nama perempuan, kulit-kulit muka semua nih mesti lah depa jaga, kalau tak, memang phailed! Yang berkulit gelap/hitam manis nih pulak, aku percaya kulit diorang cantik sebab susah nak kena infection sikit orang kulit gelap nih (melalui pembacaan aku lah, kalau salah, adalah yang tak kena dengan hampa tu)

3. Matanya Bolat!
Mata yang bulat memang boleh buat hati aku terpikat, tapi aku tak nak yang jenis mata bulat macam kat atas nih, dasar tak sedar diri, dia pi inject bagi bulat. ATAU! dok amik gambaq upload dalam facebook dok buat2 mata bulat. Terma bagi MATA BULAT hanya aku ja yang boleh definisikan.

4. Muka Melayu Jati & Filipino
Aku cukup tertarik kalau perempuan tu ada ciri-ciri muka melayu jati ... mesti ramai tak tau, macam mana rupa bentuk muka wanita melayu jati kan? kalau artis bagi aku, yang mewarisi muka melayu jati Vanidah Imran dengan Umie Aida

V!

Umie Aida dengan muka ala-ala Ibu Mertuaku .. gila garang ... tapi muka dia memang muka melayu betul!

dan kalau muka luar sikit .. aku suka muka orang filipina yang dah bercampur darah dengan orang sepanyol macam si Marian Rivera ... cun siot!!

Ada lagi ciri-ciri penambahan yang tak masuk... bersambung Part 2