26 August 2010

Coretan ConvEx '10 - Part 2

Perkenalan Exco:

Exco Persembahan & Kebudayaan
1. Josephine
2. Nabila
3. Salam
4. Fudzail
dalam exco nih, orang yang memang aku dah kenal is Nabila sebab dia merupakan kawan kepada kawan aku iaitu Alia Samsudin tambah pulak, tempat duduk exco dia, mmg selalu kat sebelah exco aku..jadi nak tak nak,
aku memang cepat kenal dengan exco ni dulu. Then aku kenal Jo sebab dia rajin tanya pendapat aku untuk program2 persembahan yang dia nak buat & yang paling best, dia gunakan nama program yang aku suggestkan untuk dia iaitu, MALAM SANGGAR SENI.. nama tu mmg digunakan untuk program PnK. Salam pulak, dia tanya aku pasal, kat mana nak amik motor dia, jadi secara otomatik, terkenal dan terkamcing, plus masa convex, dia nih di kira macam rapat la jugak dengan aku, sekarang nih, dah pecah, masing-masing busy dengan kerja masing-masing. Fud plak, dia ni chipsmore, kejap ada kejap tak der, tapi aku mula kenal dengan fud masa kem, sbb dia tolong aku g amik ubat masa kaki aku melecet...

Exco Publisiti
1. Faris Hakim
2. Anis Chan
3. Dani
4. Shankar
Faris Hakim pegang karektor manusia yang selalu tak cukup makan, dia nih kaki makan, dan mangsanya aku la, muka aku saja yang dia asik ajak makan dan kami ada geng, GENG NASI AYAM MISAI (aku, yana, hakim, rina dengan salam), dan sampai sekarang hanya Faris Hakim saja yang penah ikot aku makan Roti Bakar kat Bukit Gedong yang dipercayai tempat tu mmg mantap. Anis pula pendiam tp dia selalu datang kat department aku sbb dia suka sembang ngan si Mas. Dani! mulut banyak sangat...dia nih banyak mulut r, suka sembang dan suka berseloroh, so aku pun layan la..shankar datang disaat2 akhir fasa 2, dan kenal sbb department aku buat banner streamer etc. utk publisiti, dan shankar org yang terlibat untuk bahagian printing.

Exco Penajaan
1.Boon Chuan
2.Jason
3.Kak Hana
4.Kak Yatt
Boon Chuan dgn Jason dok kat CG, so pagi2 aku akan jumpak diorang jugak. Kali pertama kitorang bertegur sapa masa aku tengah nak isi air untuk pinky am, diorang datang tanya, ingatkan pinky rosak... (Thanks am sbb bagi pinjam pinky! dan soon jugak!)Kak hana, mmg aku selalu nmpk sbb dia tengah FYP, dan dia punya perangai sangat sweet, lemah lembut dan sopan (tak dak apa2, cuma, perangai pompuan mcmtu skarang nih susah nak jumpak, thumb up utk kak hana!) Kak yatt plak aku bleh kenal rapat ngan dia sbb si salam selalu sakat dia panggil nama Mak Hayam! dan si kak yatt nih pun layan jer...(dengar citer dia nih YDP sana NYDP sini la..berpengaruh jugak la Mak Hayam nih)

Exco Koridor Niaga
1. Kak Rina
2. Sapik ngan Hanif
Kak rina, aku kenal2 mcmtu ja, personally, bg aku, kak rina susah nak approach, tatau kenapa(sorry kak rina tp ni apa yang saya rasa). Spik dengan hanip tadi awal2 dah citer.

Exco Pameran
1. Wani
2. Sarah
3. Nora
4. Syu
Wani merupakan orang yang dibuang kumpulan masa kem dan diserap masuk oleh kumpulan aku, dan nilai wani masa tu ada lah 2 biji bata..hehe(best kot kem tu..tp x mau dah, tak larat!) Sarah, org yg busy dan excited dengan silat cekak nya, dia pun antara insan yang rapat ngan mas, jadi nak tak nak, muka dia selalu la datang mencapap kat department aku.jadi kenallah. nora! dia janji ngan aku nak buat mee kari, tak buat2 pun...dia ada kancil dan aku suka tengok kancil dia sbb bersih dowh! syu nih pendiam tp kalau aku g lepak kat pameran, boleh masuk jugak la si syu nih...

Exco RecSport (Rekreasi dan Sukan)
1.Pa'ah
2.Chick
3.kak Fara
4. Hafiz
aku mula2 kenal pa'ah dan benda yang paling aku takkan lupa is sifat gelabah dia bila bentang dalam meeting, aku akan gelak sampai nak pecah perut.. dan dia nih blur2 sikit..tp best r, perangai dia tak der r bosan sangat, boleh bahan...si chick masa first time melangkah masuk ke dalam meeting room 2, aku dah tau yg dia nih budak KMK dan kawan kepada classmate aku si didi, dan di nih pun susah nak approach, dulu aku ingat dia kerek, tp bagus jugak berperangai seperti beliau, tak mudah dikenali dan safe, dan skarang nih bila kenal, otak dia rupanya masuk air mcm Syahmi! wtvr! ttth! kak fara merupakn mak hayam kedua terfemes selepas kak yatt, tp si farah nih awal2 marah ngan kitorg panggil dia mak hayam,yer r mungkin dia tatau apa maksud mak hayam tu dan skarang nih, dia dah cool. Hafiz, pendiam dan paling pendiam antara ramai2 laki dalam MT COnvex...tp dia selalu lepak ngan kitorang..

1 comment :

  1. amboiiiiii...!!!!!
    blur n x bosan....pew tu????
    mmg x phm laaaaaaa aku ngn ko ni...

    ReplyDelete