26 August 2010

Coretan ConvEx '10 - Penutup

Sivaneswary, Pengarah ConvEx, kalau tak kenal mmg tak kena r, dia penah ikot aku pegi makan cendol kat Gelugor dengan Salam.
Kak Natrah, antara orang yang banyak membantu masa kereta aku tak siap lagi untuk dikeluarkan, plus masa tu wira yang aku selalu guna ada kat KL, dan untuk ke Penang Batik kak nat la yang selalu kuar sekali ngan aku untuk tengok batik
Kak Bell, aku selalu lepak ngan dia sbb sapik, kalau tak der sapik, aku tak rapat ngan kak bell kot. hyundai i10 dia best la...dan tahan lasak ! kan kak mai! hahahaha (kenangan yang killer gila, tp menarik dan tak dapat dilupakan)
Chin Soon pemantau aku, dia punya bahasa melayu sangat mantap walaupun dia berbangsa cina, dan jangan terkejut kalau nama kat facebook dia, dia guna nama pena - Tuntutan Hati...!
Hakim, kali pertama aku dengar nama dia masa jo dan nabila pergi KL, kemudian, dia sampai ke penang, malam pertama dia stay kat bilik aku ngan kery, konon nak g tgk bola skali, last2 3 3 orang terbongkang atas katil tak pegi tgk masa tu match suku akhir.

Banu, merupakan bendahari, baik dengan dia sbb senang nak claim. haha. dan rupa2nya dia orang kedah, duduk kat padang serai, alah dekat dah dengan kulim...
Kak Nadia! argh! MT yang garang... hanya pada saat2 akhir sahaja dia mengeluarkan sifat kebaikan dia... walaupun org ckp Kak Bell dgn Kak Rina lagi garang dari Kak Nadia, aku tetap percaya yang Kak Nadia paling garang! hahaha...dia nih sebenarnya baik, tp dlm kerja dia sangat serius dan dia suka marah2 orang! kak nadia, dah dapat lesen belom?!
Kak Wawa, pengurus department aku, dia nih lurus giler kowt... aku tipu dia umur aku, dia percaya...haha, tp mmg lawak lah! cyalah kak wawa!

Apa2pun. ConvEx 10 memberi kesan yang begitu mendalam dalam kehidupan aku di USM, aku lebih menghargai hidup sebagai seorang pelajar, dan sekarang nih, aku lebih bersemangat nak buat kerja..! dan, di kesempatan ini, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN buat Seluruh MT ConvEX dan warga yang menjayakan CONVEX

No comments :

Post a Comment