26 August 2010

Coretan ConvEx '10 - Part 3

Sambungan....

Exco Perasmian & Protokol
1. Ain
2. Fina
3.Syamil
4. Vithya
Ain muncul dan dia dikenali sbb dia ngan syamil saja masa fasa 1, aku lak ngan si syamil dan lain2 rapat, jadi gossip r si syamil ngan ain...tp rupa2nya masa fasa 2, si syamil nih skandal plak ngan si fina. MT atasan menuding jari kepada kami (aku, salam,hanip,sapik dan hakim) atas perubahan yang berlaku kepada Syamil sbb ms awal2 masuk, si syamil nih diam kowt, then dia mula tunjuk belang. Vith aku kenal masa fasa 2, dia tegur aku dulu sbb rambut aku mcm Hafiz kawan dia, aka senior HBP aku.

Exco Siaraya
1. Rina
2.Yana
3. Kery
4. Pah
org pertama aku kenal rina sbb dia dulu sebelah meja makan aku masa kat matriks di kafe admin, dan kitorang penah tegur,dan cara tegur tu mmg lawak plus! dia ada pesan yang dia senior dan tua dr aku n aku tak leh mengorat dia (dia nih pun spesis masuk air...) kery, kawan kepada kawan baik aku si Shah Jehan, aku kenal kery lama dah, cuma aku x kawan dengan dia saja lagi, lately dah kamcing dan rapat. Yana, kan dia geng nasi ayam misai, so aku baik la ngan dia. Pah, hum...tetiba ja aku dah baik ngan pah, tak dak catalyst aku rasa..

No comments :

Post a Comment